یک سال قبل (سه شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۱)

0
بیمه های عجیب و غریب
آخرین اخبار و دستاوردهای علمی و پژوهشی و اطلاع رسانی ایران و جهان
بیمه نارگیل 

می‌دانستید نارگیل‌هایی که از درخت پایین می‌افتند، هر سال باعث کشته شدن ۱۵۰ نفر در جهان می‌شوند؟ این باعث شده است که خیلی از آژانس‌های مسافرتی و توریستی پوشش خسارت ناشی از برخورد نارگیل به سَر اشخاص را جزو بیمه‌نامه مسافرتشان قرار بدهند. اولین مورد از ادعا و دریافت خسارت ناشی از برخورد نارگیل، مربوط به یک پلیسِ هاوایی بود که هنگام کنار زدن برگه‌ها و ساقه‌های گیاهان از پیاده‌رو، یک نارگیل بر روی سرش افتاد 





 بیمه سلیقه چشایی 

عجیب ترین بیمه های دنیا بشناسید! اگر یک منتقد غذا باشید، سلیقه چشاییتان عاملی مهم در زندگیتان است. اِگون رُنای منتقدِ مطرح غذا، به همین دلیل تصمیم گرفت تا سلیقه چشایی‌اش را بیمه کند. او ۳۹۳ هزار دلار برای حق بیمه این بیمه‌نامه پرداخت کرد. 




 بیمه ربایش بیگانه ها


 شما به بیگانه‌ها و موجودات فرازمینی اعتقاد دارید؟ به فعالیت‌های فرازمینی‌ها باور دارید؟ شانس یارتان است. بیمه ربایش بیگانه‌ها توسط برخش شرکت‌های بیمه مانند آژانس بیمه سن لورنس فلوریدا ارائه می‌شود. در مورد سرقت و ربایش بیگانه‌ها، اگر بتوانید ثابت کنید که سرقت یا صدمه‌ای به‌وسیله بیگانه‌ها و یوفوها به شما وارد شده است، شرکت بیمه نه تنها خسارت شما را پوشش می‌دهد بلکه تا پایان عمرتان روزانه یک دلار به حسابتان واریز می‌کند. 



 بیمه چندقلوها 


در شرایطی که برخلاف انتظارتان متوجه شدید که به جای یک نوزاد، باید چشم‌به‌راه دوقلو یا چندقلو باشید، شرکت‌های بیمه‌ای مثل لوید لندن می‌توانند به شما کمک کنند. اسم این محصول بیمه، بیمه چندقلوها است و هزینه‌‌های مالی رسیدگی به نوزادان بیشتر را پوشش می‌دهد.




 بیمه عروسی 


از آنجا که قیمت یک مراسم عروسی بدون احتساب ماه عسل، می‌تواند مرز ۱۰۰ میلیون تومان را در ایران رد کند، بیمه عروسی، به جای یکی از عجیب‌ترین انواع بیمه‌ها به یک ضرورت بزرگ تبدیل می‌شود. امروزه سازماندهی عروسی، بدون در نظر گرفتن عواقب نامطلوب احتمالی یک خطر جدی است. علاوه بر این، اگر نظر همسرتان تغییر کرده است، می توانید تحت پوشش این بیمه قرار بگیرید. همه شرکت‌ها این گزینه را ندارند، اما به راحتی می‌توانید با انجام برخی تحقیقات آنلاین بهترین شرکت‌های بیمه عروسی را پیدا کنید! با این وجود، فراموش نکنید که اگر یک هفته یا دو روز قبل عروسی را لغو کنید، هیچ پولی دریافت نخواهید کرد. باید یک سال قبل از رویداد اعلام شود! سایر تعهدات این بیمه به شرح زیر است: • به هم خوردن عروسی براثر فوت یکی از اقوام • حوادثی که ممکن است در عروسی رخ دهد، سیل، زلرله و…

بیمه مرگ در اثر خندیدن! 


عجیب ترین بیمه های دنیا بشناسید! از دیگر بیمه‌های عجیب دنیا این بیمه خنده‌دار است که بعضی واقعا به آن نیاز دارند. قدیمی‌ها به ما می‌گفتند << بخند به روی دنیا، دنیا به روت می‌خنده>> اما این بیمه تمامی این جمله را زیر سوال برده است! حتما شما هم با ما موافقید که خندیدن دارویی است که عمر شما را طولانی می‌کند. اما اگر نگاهی گذرا به تاریخ بیندازید، خواهید دید که بسیاری از مردم در واقع از خنده مرده‌اند! همیشه خندیدن تنها دلیل مرگ نیست، زیرا در بیشتر موارد، مربوط به نارسایی قلبی، کمبود اکسیژن، اختلالات عملکردی مغز یا عصبی و غیره است. یکی از اولین موارد مرگ در اثر خنده مربوط به قرن پنجم قبل از میلاد است، کریسیپوس ، فیلسوف باستانی است که پس از دیدن خر در حال خوردن انجیرش از خندیدن مرد. پس از خواندن همه این موارد عجیب مرگ با خنده، بسیاری از کمدین‌ها برای محافظت از خود در برابر مرگ، بیمه خنده را خریداری کرده‌اند. 




 بيمه سيبل:



 عجیب ترین بیمه های دنیا بشناسید! "مه ری هیوز" بازیکن موفق کریکت استرالیا به شدت به سبیل های پر پشت و بلند خود علاقه مند است. او وقتی که در برابر تهدیدات گروه های مافیایی مبنی بر حمله و قیچی کردن سبیلش قرار می گیرد اولین کاری که به ذهنش می رسد بیمه کردن سبیل هایش به مبلغ 370 هزار دلار است. تا این لحظه هیچ اتفاقی که باعث شود شرکت بیمه کننده سبیل او متحمل پرداخت این هزینه شود برایش رخ نداده است اما او هنوز معتقد است که بیمه کردن سبیل هایش از بیمه کردن خانه اش مهم تر است. 



 بيمه مزه:


 شايد به نظر احمقانه به نظر برسد كه شركتي زبان سرآشپزش را در برابر اتفاق هاي پيش بيني نشده بيمه كند. اما "جانسون هریس" کارمند بزرگترین شرکت تولید بستنی هر روز با یک قاشق طلا مزه بستنی های تولیدی را می چشد، حقوقی میلیونی دارد و زبان او به مبلغ1میلیون دلار بیمه شده است. 




 بيمه شوخ طبعي: 



"ريچ هال" كمدين معروف آمريكايي در سال 2001 ميلادي ادعا كرد كه بيمه نامه اي خريداري كرده و اگر او شوخ طبعي اش را از دست بدهد مي تواند خسارت يك ميليون پوندي دريافت كند. البته صحت اين ادعاي او تاكنون مشخص نشده است. 




بیمه شورش 


از دیگر بیمه های عجیب دنیا که منجر به تعجب شما می‌شود، بیمه شورش است! بسیاری از کشورها، مانند تایلند، از پول گردشگری استفاده می‌کنند. در سال ۲۰۱۰، تایلند آنقدر از دست دادن درآمد گردشگری به دلیل اعتراضات و آشوب‌های سیاسی می ترسید که بیمه ضد شورش ارائه کرد. گردشگران می‌توانند روزانه ۱۰۰ دلار برای هرگونه تاخیر در سفر ناشی از تظاهرات دریافت کنند و حتی اگر کسی به دلیل شورش ها خسارت ببینند، تا ۱۰.۰۰۰ دلار دریافت می‌کنند. 




بيمه ورزش فانتزی:


 تصور اينكه در زمان بازي فوتبال فانتزي زخمي شويد، بسيار دشوار است اما بيمه اي براي پوشش چنين حوادثي وجود دارد. در اين نوع بيمه اگر بازيكني كه شما انتخاب كرديد، زخمي و براي چند هفته كنار گذاشته شود،‌ شما مي توانيد غرامت دريافت كنيد. فوتبال فانتزی یک بازی مجازی، ارتباطی و مدیریتی است که در این مسابقه کاربران، بازیکنان حرفه‌ ای (واقعی) فوتبال را در تیم مجازی خود مدیریت می ‌کنند. این بازی به کاربران اجازه دهد تا طبق نظر خود، به مانند یک مدیر باشگاه یا تیم ملی، بازیکنان خاصی را برای تیم خود ارنج کنند. کاربران در این نوع بازی می ‌توانند بازیکنان متفاوتی را از تیم‌ های مختلف حاضر در لیگ، در تیم خود بگمارند. تعدادی از بازیکنان شما، حکم بازیکن ذخیره را دارند و تنها آن دسته از بازیکنانی که به عنوان بازیکن اصلی (در هر هفته) انتخاب می‌ کنید، بر اساس عملکرد واقعی شان در زمین بازی، برای شما کسب امتیاز می ‌کنند.



بیمه صدای انسان 


عجیب ترین بیمه های دنیا بشناسید! اگر به عنوان خواننده امرار معاش می‌کنید، این بیمه برای محافظت از صدای شماست! اگر به دلیل موارد زیر تارهای صوتی شما آسیب ببیند، می‌توانید از این بیمه استفاده کنید: معرفی برخی از بیمه های عجیب دنیا • فشار آوردن یا آسیب دیدن تارهای صوتی شما • ایجاد کیست های صوتی • ایجاد اختلال مخاطی که مانع از خواندن می شود. این پوشش به شما امکان می‌دهد تا زمانی که صدا و سلامت صوتی شما بازیابی نشود، حقوق دریافت کنید!!!



 بیمه سرقت هویت 



سرقت هویت یک مشکل جدی است. شخصی که هویت شما را می‌دزدد، می تواند از اطلاعات شخصی شما برای سرقت پول از حساب بانکی‌تان اقدام کند؛ شما می‌توانید بیمه سرقت هویت خریداری کنید، تا مبلغ سرقت شده به شما بازپرداخت شود.

کلیه حقوق این سایت متعق به نمایندگی 2057 بیمه میهن می باشد